keskiviikko 9. marraskuuta 2016

Kameran edessä alusvaatteissa!?!

Eilen tein jotain mitä en olisi ikinä uskonut tekeväni. Ensinnäkin olin yksin Helsingissä, edellisestä kerrasta siellä yksin taitaa olla sellainen 10vuotta. Jo tuo yksin sinne lähteminen oli mulle iso askel. Vielä alkuvuodesta en olisi tähän pystynyt, silloin kun en pystynyt lähtemään edes lähikauppaan yksin.


Miksi sitten menin?

Kuulun facebookissa Jenny ja läskimyytinmurtajat-ryhmään, (mikä muuten on aivan mieletön ryhmä, suosittelen kaikille liittymistä jos löytyy jotain pientäkin ongelmaa omaan ulkonäköön, syömiseen, liikkumiseen tms liittyen) ja olen tämän ryhmän kautta kokenut tässä syksyllä aivan mielettömiä kokemuksia! Juttua tästä ryhmästä löytyy myös Marja Hintikka Liven kotisivuilta täältä!

Meillä oli ryhmäläisten kesken Helsingissä tapaaminen, missä ensimmäisen kerran ylitin itseni kameran edessä. Nämä kuvat tosin ovat ainakin toistaiseksi salaisissa kansioissa!
Saara Sarvas

Jenny Lehtinen


Käytiin Tonin (mun miehen) ja muutaman LMM-siskon kanssa Marja Hintikka Livessä kun aiheena oli vanhempien ulkonäköpaineet.



Tätä kautta mulle tuli myös mahdollisuus tarttua *eiliseen päivään*. Olin siis videokuvauksissa. Mua kuvattiin alusvaatteisillani ja videon tarkoitus tulee olemaan murtaa sitä nykyisellään vallitsevaa naisihannetta. Videolla pyritään luomaan ajatusta siitä, että kaiken kokoiset ja näköiset naiset voivat olla itsevarmoja ja näyttää kauniilta. Tämän enempää en kuitenkaan asiasta vielä kerro, sillä en itsekään vielä tiedä millainen videosta loppujenlopuksi tulee leikkauksen ja muun jälkeen. Päivä oli kuitenkin aivan mahtava ja se mieletön tunne kun uskalsi olla kameran edessä oma itsensä ja vain antaa mennä. Oon täysin valmis laittamaan mun omat muhkurat ja kaaret peliin sen takia, että edes yksi nainen voisi voida paremmin omana itsenään. Vaikka ihmisen kauneus lähtee sisältäpäin, olen kuitenkin omasta kokemuksesta sitä mieltä, että on aika vaikea olla oma itsensä jos vihaa kaiken aikaa omaa ulkonäköään. Tämän kaiken pitää olla tietyllä tapaa balanssissa, eikö? Aletaan kannattaa sellaista kehopositiivisuutta ja annetaan kaikkien kukkien kukkia?

Maskissa




Oli kyllä mahtava päivä ja oli jollain tapaa TODELLA vapauttavaa olla kameran edessä ja jälleen kerran ottaa myös itse askel kohti hyväksyvämpää ja rakastavampaa minäkuvaa. Ja kun kerran vauhtiin päästiin niin tuotahan vois tehdä vaikka joka päivä: ;)

P.S. Tea's and Coffee löytyy facesta! Käy tykkäämässä ja vaikka kirjoittelemassa kommentteja, jos et tähän blogiin niitä halua kirjoittaa.
P.P.S. Mut löytää myös instasta nimellä teaval. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti